
Kızlar çarşamba değerlendirdim, dün değerlendiremedim malesefki. Bugunki sonuç yıldız koyduğum. Dün bide bugün pembeler aynı gibi koyu yumurtlama olmuş mudur? Dün yumurtlama olmuştur diye düşünüyordum ama bugun silik çıkmayınca olmadı galiba. Bugunle birlikte cuma cumartesi pazar günlerini mi değerlendirmem lazım? Yada daha koyulaşma olasılığı var mı yinede değerlendirmem gerekşr mi