Lalin14- bendede var o bel ağrısı .sezeryan doğum yaptım .İlk zamanlar tutuluyordu egilsem kalkamazdim . Ani bacak tutuluyordu dusuyordum. MR cekildim . Megersem doğumdan sonra ilaç kalmış belimde .birde fıtık oluşmuş. Fizik detavi verdi . Ama hala fizik tedaviden cagiricaklar