Kızlar bebeğim doğdugundan beri inanılmaz bir bel ağrısı çekiyorum bazen gözümden yaşlar geliyo ağrılardan doktora gittim emar çekildim sadece hamilelikten dolayı sırt kaslarının zayıflamasından dolayı dedi fizik tedavi verdi ilk zamanlar hafifler gibi oldu ama fizik tedavi bitince ağrı zirve yaptı gerçekten çok yoruldum çocuğuma yetemiyorum geceleri ağlayarak uyanıyo ben ağrıdan kalkıp hemen gidip alamıyorum kızım çok kilolu bir bebekte değil onu kaldırmak eskiden olsa hiç zorlamazdı nasıl geçicek bu bilmiyorum :(