Zekiiiiii kız kardeşim kızı için 3 4 ayrı dönemde tuvalet eğitimi için uğraştı. Çocuk çişini yaptıktan sonra söylüyordu genelde. Her denemeden sonra bezledi. İlk 18 aylıkken sonra 2 yaşında daha sonra 2.5 yaşında. Kızı 3 yaşını geçince tekrar denedi olmadı. En son kızı sabah bezini bağlatmış. Çişini yapmış değiştireceğiz zaman anne bez yok demiş taktırmamış. Oğlum 14 aylık 2,5 yaşında kreşe başlamasını istiyorum. Göndereceğim yer bezli istemiyor. 2 yaşına yakın eğitime başlamayı düşünüyorum . Zamanı vardır bekleyin