Zekiiiiii hazır değildir muhtemelen. Küçük çünkü, çevrenizde ben 1yasinda biraktirdim falan deyip aklıniza girmişler sanırım bence acele etmişsiniz. Geri bezi takın ve bir kaç ay lazimligi falan kaldırın hiç bahsetmeyin unutsun. Bir kac ay sonra tekrar sıfırdan başlarsınız çok zorlarsaniz daha çok tepki verir korku oluşturabilirsiniz tuvalete karşı