Ceysima birde nasıl 66 cm oluyo ne bu “uzun evliyami” tövbe tövme. Benim oğlum 9ay kontrolünde 76 cm di. Bence ya yanlış anlaşılma var yada kendisi abarttı. Nolur hiç takılmayın buna gönlünüz rahat olsun. Bebeğinizin büyüme hızını görünce şaşırcaksınız