Prenses_isabella babybee Kayınpederim sçtığı tuvaletin sifonuna basmayıp tekrar sçarım diye su israfını engelliyor😫
afrakevser Prenses_isabella neeeeeeeeeeeeeeeeee O evin kokusu burnuma geldi resmen yani bizim evde de babamın amcasına bakıyoruz dede diyoruz biz neyse onun tuvaleti ayrı o da kılozetin dışına yapıyor sifona basmıyor o koku beni öldürüyor her gün çamaşır suyu döküyorum yikiyorum yerleri 🥺
afrakevser Orta okuldayken bir öğretmenime yumurta satiyordum köyde yaşıyoruz neyse yumurtanın fiyatı 14 TL tutmuştu iki hafta geçti parayı vermemişti o öğretmenimizle dersimiz vardı ders sonu gittim yanına istedim parayı bana 15 TL vermişti 1 TL yi de sonra getir geri demişti o gün birinden borç bulup avucunun ortasına bırakmıştım 🤦
Berilsmom01 afrakevser ay piss bir de öğretmen 1 liranın hesabını mı yapıyor 15 vermezsen 20 ver ne olur yani çocuk sevinsin demi
marsiyen babybee Karadeniz den bir yerli 😅😅 Dükkanı, evleri, arabaları, arazileri ve hayvancılık gelirleri var epey. Bankada gırla parası ve kasada altınları 🤭🤭 Kimsenin parasında gözüm yok ama sofrslarında hiç et görmedim 😅
Esraesra08 marsiyen ne kötü aslında cimri insanı allah sevmezmiş şimdi yemeyeceksen ne zaman yiyeceksin öyle değil mi bunlar acıkmamak için sıçmayanlardandır eminim 🤪
taa marsiyen bizimde malımız mülkümüz paramız var çok şükür ama sofrada et olmaz hatta eve et girmez babamdan ötürü . Bunun cimrilikle ilgisi nedir sence ?
miamia babybee gördüğüm en cimri aile babamın amcası karısı ve çocuklarıdır. Ailecek öyleler. Amca yemek saatlerinde illa bize ya da diğer akrabalara giderdi köyde yaşıyorduk herkes birbirine yakındı. Asla kendi evlerinde yemek yemezlerdi hep bizlerde yerlerdi. Çamaşır makinesi almamışlardı sırayla bizlerin makinelerinde yıkarlardı biriktirip. Tabi en zengin de onlardı. Çocukları bizlerden büyük hepsinin evi var ama asla eşya falan almazlar hala eski zaman divanlar kilimler falan kullanırlar tarlaları her şeyleri var ama hala para harcamazlar. Kızı benden iki yaş büyük yeni bebeği oldu ve geçen beni aradı sen öğretmensin durumun iyi başka çocuğun olursa yine alırsın şimdiki çocuğunun eşyalarını biriktirme kargoyla benim bebeğime yolla dedi. Şakayla karışım kargoyu karşı ödemeli yapma da kocam demesin kuzenin de ne cimriymiş kargo parasını bile ödememiş demesin dedi😂 ben de dedim ki valla kusura bakma ikinci çocuk zaten düşünmüyorum ama hatıra olarak hepsini saklıyorum o yüzden yollayamam dedim. Bu arada kocası da köy ağası gibi zengin ama o da cimri ahahah😂
babybee miamia Kızı benden iki yaş büyük yeni bebeği oldu ve geçen beni aradı sen öğretmensin durumun iyi başka çocuğun olursa yine alırsın şimdiki çocuğunun eşyalarını biriktirme kargoyla benim bebeğime yolla dedi. Şakayla karışım kargoyu karşı ödemeli yapma da kocam demesin kuzenin de ne cimriymiş kargo parasını bile ödememiş demesin dedi😂 ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy diye bağırasım geldi bu ne ya korkunççççç
Lalin14- babybee kayınpederim düğümüze beş kuruş yardım yapmadığı gibi akrabaların takmayıp ona elden verdiği altın ve paraların üzerine kondu bunlarda benim diyodu eşim altını zorla aldı paralar onda kaldı kendileri inanılmaz cimri hep bizde gelir yer içer giderler kendi evlerine davet etmezler
aycasil Kulakları çınlasın birlikte çalıştığım bı doktor vardı. Poliklinikte mini dolabın icinde zeytin bidonu vardı. Evde zeytin bitince ordan kaseye koyup götürürdü. Evli ve 3 çocuk babası adam. Evdeki kuflenmiş gıdaları atma onları mendille siler yerdi. Bu adam doktor. Kendi memeleketinde elma bahçeleri falan var yani Zengo biri ama efso cimri bı adamdi
Akademisyenanne_ Bizim komşumuz da banyosunu türlü bahaneler ile komsularda yapar di su gitmesin diye bir de misafiri geleceği zaman eline bir tabak alır tüm komşuları gezer sizde pasta börek vardır yapardi yemek yapacağı zaman bir gün annemden et bile istedi düşünün daha aklıma gelmeyen neler neler önce tüm apartman sonra çevre apartmanları bezdirdi bu arada maddi durumları iyi kızlar sadece para harcamaktan korkuyorum derd.
Alerjikkoala babybee Bi akrabamız her yerden topladığı 10 litrelik plastik şişelerin ağız kısımlarını kesip bahçesine sırayla diziyor. Yağmur yağdığında şişeler suyla doluyor. Bu sularla bahçesini suluyor. Asla para harcamaz :)
-_-hUysUzvetatlikadin Alerjikkoala ama bu cimrilik değil ki bahçe işi yapan çiçekle falan uğraşan bu işi bilenler zaten böyle yaparlar benim bildiğim
Duyulurum Alerjikkoala bu şekilde suyu değerlendirmek veya kullanılmış suyu tekrardan bahçeye kullanmak israf değil. Su israfının önüne geçmek bir yana bahçe sulamak oldukça artırıyor faturayı.
amfk babybee cimriligiyle ünlü bir akrabamiz var annemin dediğine göre demlediği çayları balkona serip kurutup tekrar çay kavanozuna atiyormuş.
Yagmursonrasitoprakkokusu babybee eşimin bir akrabasının evine gitmiştik, sarı bezi dörde bölüp kullanıyordu kadın. Belki normaldir ama bana çok tuhaf gelmişti 😂
yasemincanakci Yagmursonrasitoprakkokusu cimrilik değil ya bende ikiye kesiyorum bez elime cok büyük geliyor 😆