itsmylifebaby ay benim de başıma benzer bir şey gelmişti🤣 yıllaaar yillar evvel bi çocukla bulusmustum. daha ilk buluşma, neyse yedik içtik sonra hesabı istedi, hesap geldi. sonra garsonun yaninda açtı hesabı, kendi yediklerini parmak hesabı saydı, adama bu kadarını benden alın dedi ve yani çok şık bir yerdi, hesabi alan adam bile eminim boylesine rastlamamistir cok utanc verici bir hali vardi. onun yerine ben utandım. sonuç olarak beni sen davet etmişsin bu bir, ikincisi bari daha az utanç verici şekilde yap. parası da yok değildi he, bir araba markasında mühendisti. sonra arabası restoranın önündeydi ama beni yürüyerek metrobuse bıraktı. Yani benzin harcamaktan korkup eve bırakmıyorsun anladık da bari arabayla metrobuse kadar bırak. Adam usenmedi beni yürüyerek metrobuse bıraktı sonra arabasına geri dönüp evine gitti. Bir de alakasız olacak ama yemek sırasında hemoroid olduğundan bahsetmişti uzun uzun ayyyy ne biçim randevuydu zaten ilk ve sondu bir daha görüşmedim 🤣🤣🤣🤣🤣🤣