nazlii1_ elisauckaya parasını hak ediyor bence avemt sulugun benzerini almıştım hortumdan su çeker gibi aşırı boğuluyodu oğlum bunda çok nadir öksürür
farelikoyunkavalcisi elisauckaya avent aldım ve bayağı akıtıyor bence ona şans vermeyin ben pişmanım 🥺