Alisasaf İshal için probiyotik verebilirsin ben çocukken çok iştahsızdım ve zayıftım her sofraya ağlayarak oturup ağlayarak kalkıyordum hele ki ağzımdaki lokmayı yutmak tam bir cehennem azabıydı benim için zayıftım ama güçlü bir çocuktum kolay hastalanmaz bütün oyunlarda çok başarılıydım o zamanlar kendime bir söz verdim birgün çocuğum olursa onu asla zorla yedirmeye çalışmayacağım diye şimdi 4 çocuğum var isterlerse yiyorlar isterlerse yemiyorlar her yıl kan sayımlarına ve vitaminlerine baktırıyorum sağlıklı oldukları sürece bir sıkıntı yok bana gelince şimdi doymuyorum senelerce kilo almaya çalışan ben şimdi kilo vermeye çalışıyorum Öğrendiğim en önemli şeyse az yememin çok faydalı olduğu oldu. Zayıf çocuk kilolu çocuktan daha aktif oluyor genelde her anlamda