Alisasaf Bende okula başlayınca 17 kiloymuşum. Okulun en zayıfı derlerdi bana 🥲 Annemde takıyordu kafaya çünkü ben doğru düzgün yemek yemezdim. Ama geçiyor ya, büyüdükçe oğlunuz düzelecek. Hatta belki kilo problemiyle uğraşacak . Bir örnekte yeğenimden vereyim, dediğiniz yaştayken uçacak kadar zayıftı yemesi de iyiydi bizden fazla makarna yerdi mesela ama kilo almazdı. Ay her gören yengeme diyordu sen aç mı bırakıyosun bu ne zayıflık diye. Şuan 12 yaşında ve 65 kilodan fazla, annesi dikkat ediyor yemesine içmesine çünkü yanaklarından gözleri kapancak nerdeyse.