Benim de bebeğim 10 aylıkken tatil düşüncem var ama ben ne yediriceğimden ziyade onu orada zapdetme konusunda tereddütlüyüm yani emekleme evresinde şu an o zamana da hala emekliyo olabilir ve otelde yere inmek emeklemek isteyecek nasıl başa çıkıcam çıkılıyo mu nasıl oluyo onu sormak isyorum şu an 6 buçuk aylık ve geçen avm ye gittik arabada durmak istemiyo kucağıma alıyorum kucağımdan kendini aşağı sarkıtıyo yere inmek istiyo aşırı yorucuydu benim için