yikeya bebebao sağım makinesini kullanıyorum ben. Göğüs bi süreden sonra sertleşmiyor çok fazla zaten. İlk zamanlardaki kadar benimde yoğun değil ama benim durumum farklı 19 gün küvezde kaldı ilk şarıl şarıl geliyordu artık patlayacaktım o dönemde 200-300 ml geliyordu. Sonra meme reddi oldu zamanla azaldı ama çokta değil en az 120 geliyordu. Sonra 4 günlük bir yoğun bakım sürecimiz oldu o süreçte çok azaldı 60 ml geliyordu her sağımda. Tam çoğalttım derken enfeksiyon kaptı bebeğim 11 gün yoğun bakıma girdi o süreçte de sağım yapamadım çok fazla bu sebepten çok azaldı😢 ama şimdi tekrar çoğalmaya başladı süt psikolojik bişey ne kadar mutluysan o kadar sütün oluyor şimdi bebişim yanımda bazen sağımları kaçırıyorum ama sebebi tamamen sarılıp uyumaktan kaynaklı sağlığım zaman 90 ml buluyorum artık