cerkezkizi59 1 ya da 2 kez fazla yapma.hatta bence 1 kez yap.powerpump bittikten sonra(yani 3 günden sonra) günlük düzenli sağım yapın.mesela ben bebek uyuduktan sonra 3 saatte bir sağım yapmaya çalışıyorum.bebek 6 da emip 7 de uyuyorsa mesela,9 gibi sağım yapıyorum,sonra gece 12 de(şu sıralar yorgunluktan ikinci sağımı yapamıyorum).ne kadar çok beyne uyarı giderse o kadar fazla süt artışı oluyor.bir de bol su için(2 lt en az).pozitif olun,sütünüzün arttığını hayal edin.moral de bu işin bir parçası.ben sağım yaparken komik deolar seyrediyorum mesela😅