elbay53 sariyapincak evet..ikinci çocuğu yapmak benim için gerçekten cesaret..ya ben fazla rahatına düşkünüm ya siz fazla cesur🙈
dile Ayyy belki bana yükleneceksiniz ama 😂 Ben doğum yapalı 2 ay oldu oğlum 2 aylık ne yalan söyleyim 2.düşünüyorum ☠️🤪 deli miyim neyim
tugcaduman tugcaduman hazır olmaktan ziyade çalışıyorum Şuan annemin desteği de varken ikisi birden çıksın aradan olarak düşünüyorum beklersem bir daha yapar mıyım zor