Linaduygu deniz3435 yok kız bende bot kalıyorum ne iyi oynayanlar var düzenli oynayamıyoruz ki geliştirelim ara vere vere kısıtlı zmaanda ne olursa aman zaten maksat kafa dağıtmak 😂
deniz3435 Linaduygu aynen maksat o zaten, bazıları öff hemen öldüm eksi yedim repemi nedir o düştü diyorda düşerse düşsün banane ödülmü veriyorlar sonunda 😂 ha veriyorlardırda oyun için veriyorlar oda umrumda değil 🤣
Ardenaden deniz3435 eevt hamsiyle arada mesajlasrz 6 ayda br bni serkan di ye kaydetmislerdi yenge annlamasn diye kulakliklap rvde grerlerse serkan derlerdi 😀😀😀
Linaduygu deniz3435 ha yok öyle tiplerle oynamam bende gerilirim. Ne takıcam eksi aldım o bu maksat oynamak ya😂 dünyanın sonu gelmiş gibi oyunla kafayı bozanla sarmaz zaten hayat yeterince gerilimli sıkıntılı bide oyunumu takıcm kafaya😂
deniz3435 Linaduygu Aynen öyle çok haklısın zatem hayatın verdiği gerginliği oyunda atmaya çalışıyoruz ya 😏
deniz3435 Ardenaden peki sizin eşiniz anlamasın diye siz ne derdiniz 🤦🏻♀️😅 Sizin oynamanıza müsade veriyormuydu
Ardenaden deniz3435 evliyken o ardslarmla oynaamdm ki bekardm evliyken esimle oynadik biraz snra kavga ediyordk surekki bni takip et diyor sinir oluyordm sildm oyunu.Ama esiminde oynadginoyunda kiz arkdslri vardi kendini bildiktn snra