Yasmin26 yapmayın böyle söyleyenlere inanmayın ben optisyenim bir çok göz doktoru ile çalışıyorum öyle bir muayne şekli yok ayrıca bebeğiniz çok ağladı diyelim gözünde bir problem varise ve bu kontrol edilmezse ileride daha çok problem olmaz mı? Ben kızımız da muayne ettirdim fotoğraf makinası gibi bir cihaz ile karşıdan baktı sonra ışık ile yakından baktı ve damla damlatıp gözünün arka kısmına baktı kaymadan d
Korkuyordm çok şükür çıkmadı