Sibel_ismet genelde erken doğmuş ve doğduğunda herhangi bir sıkıntı olduğunda (vakumla doğduğunda , oksijensiz kaldığında) kısaca beynin hasar gördüğü Bebeklere şart. Küvezde 1 gün bile kalmış bebeklerin de muayne olması gerekiyor oksijen aldıkları için. Zamanında sıkıntısız doğan bebeklere de oluyor ama çoğu doktor söylemiyor nedense. Şaşılık olabilir damarlar gelişmeyebiliyor , aksatmamak gerek. 4 aylık ta olsa götürebilirsiniz.