Lazerlimunafik Aslında dediğim gibi zorla kapanana bir günah yok bir farzı gerçekleştiriyor tabi isyan etmezse, ben Tesettürlü olup tesetturune hakaret edenide gördüm,sizin dediğiniz gibi tesettürüne yakışmayan insanlarida gördük.
Bu hareketler dahada günah ,din ince çizgidir ,sadaka verirken bile bir elin verdiğini diğer elin bilmemesidir ama verip her yerde oturur anlatılirsa dahada günaha girilmiş olunur.Hangi farz olursa olsun yapınca hakkıyla kurallarına dikkat ederek yapılmalı.Diger sorduğunuzda da cvp vereyim zorla kapattıran aslında iyi birşeye vesile oluyor ama sonuçlar bazen iyi olmayabiliyor mesela Tesettürlü ama onun haricinde maşallah her günahı yapan var ,Oyüzden bu tartışmalar çıkıyor işte bu görüş ayrılıkları bu sebeplerden oluyor