Bir konuya açıklık getirmek istiyorum. Herkes Mahşerde Allah’a karşı hesabını tek başına verecek.
Buradaki arkadaşlar demişler ki nice kapalılar var ki, benim kalbim onlardan daha temiz. Böylelikle kendi nefislerini temize çıkarıyorlar. Din konusunda her zaman kendimizden üstüne bakacağız Peygamberimiz sav böyle buyurur. Hem tesettürlü hem ibadetlerinde titiz hem de güzel ahlaklı insanlar da var. Diğer türlü başında örtü olup da yalan söyleyen, dedikodu yapan, namaz kılmayan insan da çok. Çünkü tesettürün hakkını vermiyorlar. Başında örtüsü olan bir insan hem ibadetine hem de ahlakına dikkat etmeli ki o örtüyü gerçek manada taşımış olsun. Çünkü tesettür tek başına cennete götürmez.
Diğer tarafta saçı açık ama namazında olan, ahlakı güzel olan insanlar da var. Ben onlara ancak dua edebilirim, Rabbim tesettürü de nasip etsin diye. Gerisi Allah ile arasında çünkü, bilemeyiz.
Bir de iman da ibadet de “samimiyet, ihlas” ister. Rabbim de istemez ona karşı zorla bir şey yapmayı. İçinden açılmak geliyorsa sen bilirsin kardeşim. Rabbim hepimize doğru yolu göstersin 🌸