mirooooo canım çok giydiriyorsun altına zıbın giydirme üstüne kısa kollu kış şort giydir için hiç rahat etmezse uyurken çorap giydir ama emin ol ki üşümüyordur kan akışları bizimkinden hızlı olduğu için senin üşüdüğün sıcaklıkta çocuk için normaldir kendimiz şort askımı giyerken bebişe zıbınlar uzun pijamalar işkence olur