Merhaba hanımlar,
Evimiz genel olarak sıcak oluyor şimdiden 28 derece oldu bile cam açınca 1 derece düşüyor daha saat 11.46 öğleden sonra daha da artacak sıcaklık. Bebişim tam iki aylık içine kısa kollu zıbın+üstüne kısa kollu tişört giydirdim altına uzun tayt. Sizce sorun olur mu? Hafif isiliklerde çıkmıştı o nedenle böyle giydirdim ama eminde olamadım