Bizim bayramdan once kaynımın nikahı var bayramda bi kac gun koydeyiz sonra kaynimin dugunu o kadar yorucu olacak ki cubuk kirikkale ankara arasi 8 aylik olucak yağız esimin akrabalari bunaltiyo beni iki kere koye gittim çocuğun hasta oldu simdi yine hasta keske uzaklara gidip kafa dinlesem esimle bi rahat yok 3 yıldır tatil yüzü görmedim delireceğim var mı artıran 🙄şeytan diyo gitme bi yere ama el mecbur