Amatoranne bizde yeni yaptırdık sayılır bebeğim 2 3 gün huzursuzdu hep memede kalmak istyrdu çok normal ateş genelde gece çıkar ben 37.3 ü gördüm verdim calpol çeyrek ölçü 2 saate bir kontrol edin bence 38leri bulmasını beklemeyin calpol bebekler için olanı allahın izniyle bişey olmaz