ngp ette sıkıntı yoksa onu yemeye devam edebilirsiniz süt basamaklarına geçtiğinizde de kendiniz yediniz dört beş gün sorun yoksa o basamak tamamdır sizin için, sizin için tamam olan her basamağı bebeğinize de deneyebilirsiniz bütün basamaklar bitince ve bebeğinizin ayı uygunsa tabi kaç aylık bilmiyorum yanlış bişey söylemiş olmayayim