sibelturan Diyet açanlar neler yaptınız bana da listenizi nasıl yaptığınızi anlatirmisiniz diyet acicam bugün yogurtla
AA201207 sibelturan Süt veya yoğurtla yapılmış kek Süt veya yoğurtla yapılmış poğaça Yoğurt çorbası Peynir Süt Her bir basamak 5 er gün az az başlayıp arttırılarak devam ediyor sorun yaşamadığımız basamağı bebeğimize de deneyebiliriz ( kaç aylık bebeğiniz bilmiyorum ay olarak uygunsa) bizim doktorumuz bu şekilde açtırdı herkesin aynı olmayabilir
Bebegim38 sibelturan bebeğe mi açacaksınız bana da doktorum açabilirsin dedi ama hiç hazır hissetmiyorum kendimi 😢 doktoruma da sormadım nasıl açacağımı
AA201207 sibelturan diyeti kendiniz mi açıyorsunuz bebeğiniz için mi sordunuz ben kendi açtığım diyeti yazdım bebeğinize açacaksınız farklı olabilir
Ardenaden sibelturan bebektede ayni sekilde aciliyor.evet yarim dilim kek 2 .gun tam dilim 3 .gun 2 dilim gbi
sibelturan AA201207 yok bebeğe acicam doktor 3 gün yoğurt ver dedi bir hafta bekle dedi sonra peynir ver dedi
ngp Ardenaden bir şey sorucam sizin iki çocuğunuzda da olmuştu forumda görüyorum hatta şimdi bebeklerimiz aynı ayda galiba 3 ay 25 günlük. Diyet açıyorum şu an et yedim bir şey olmadı. Tepki veriyordu kan oluyordu. Doktorum süt açıcaz dedi kek sütlaç yoğut peynir en son aüt dedi sadece açıklamadı çok. yoğurt veya süt ile mi yapsam fark eder mi . Bir de eti açtım artık normal tükenebilir miyim diğer ürünleri açarken. Siz nasıl yaptınız.
AA201207 sibelturan önce pişmiş olarak verilmesi gerekiyor ama siz bilirsiniz neden direkt yoğurt ver demiş Dr anlayamadim
Ardenaden sibelturan ilginc bzm prof kizmda basmakla actirdi ayni sekilde kek pigaca gbi corba şeklinde en son yogurt dedi
ngp AA201207 diyeti açtıktan sonra normal tüketiyor musunuz ürünü yoksa basamakların bitmesini mi bekliyorsunuz. Et yedim bir şey olmadı mesela artık yiyebilir miyim yoksa aüt basamağını bitirip mi devam etmeliyim risk oluşturur mu?
bussyy1710 ngp kek yoğurt çorbası peynir süt şeklindeydi bizim açma süreci. Eti süreç bitene kadar bence yemeyin karışmasın tepkiler. Biz öyle yaptık. Peynir basamağında kaldık ne yazıkki ona tepki gösterdi. 1 ay sonra kaldığımız basamaktan tekrar deneyeceğiz.
Ardenaden ngp eti actiysaniz tepki yoksa tuketin etleri bende actm.smdi yiyorm normal sekilde.bnde sutu acicam kekle bgn yapicam nasipse yogurt yada sut farketmez kek yapip yarm dilim srna tam dilim snra 2 ve daha fazlasi dilim yiyecegm.snra pogaca sutlu peynirli onuda kek ölçüsü gbi yiyip snra yoğurt corbasi snrada tereyagli corba ve normal yogurt yemistm zaten bu corbaya kdr asamalri gecersen dgrlerine bodoslama dal😀
bussyy1710 ngp ben de mesela oğlana mercimek çorbası verecektim ilk kez ama doktor açma işlemi bitene kadar ikimizin de yeni hiçbir şey yememesi gerektiğini söyledi. Bu işlerde 1 kere yedim olmadı durumu yok. Eti de 3-5 gün üstüste yediğinizde olmuyorsa bir şey evet zararsızdır. Bize böyle söylendi.
Ardenaden ngp actginiz etinyiyin butn basanaklri beklmeyin ette suttede kekte yedin mesela bisey yok artik kek yiyebilirsn ama herseyde yiyebilmk icn sutte basmaaklri beklemek gerek
bussyy1710 Bebegim38 bize tekrar deri ve kan testi yapıldı kanda negatif deri testinde kazein 2 mm kabardı fakat negatif saydılar. Diyet açma sürecinde peynirde patladık. Çok fena egzamalar çıktı vücudunda. Kek poğaça tarhana vs içiyorum ben şu an pişmemişleri yiyemiyorum. Ne zaman geçer tamamen acaba ya? 😭😭 doktor 1 ay sonra peynirden başlayarak bir daha deneyelim dedi
bussyy1710 Bebegim38 bence iyice pişirilmiş tarhana içir bebişe hem içindeki süt ürünü miktarı az hem pişiyor. Direkt yoğurt vermeye ben cesaret edemezdim
Ardenaden Bebegim38 bnde acacagm hep birlikte avalim kutlayalim yaa buraya yazmk istiyorum bitttiiiiiiii diye kizmda Alah nasip etttii yazmayi bundads istiyorummm
Ardenaden bussyy1710 pismisleri yiyebiliyorsn cunku bakteriler ölüyor 180 ve ozlelikle 20p derecede zarsrsiz hale geliyor ama.artik o basmaklari gecoyse 1 yasina varmaz biter tamamen
Bebegim38 bussyy1710 evet doktorumuz azdan çoğa tadım diyor ama en son avakado alerji yapınca modum düştü tadım konusunda. Ek gıdada bir adım ileri gidemedik
bussyy1710 Bir de kızlar kandaki IgE antikor değeriniz kaç çıkıyor ? Süt kazein yumurta sarısı ve beyazı 0.35 çıkmış bizim. Normal IgE 5,6. Hepsi 0,35 nasıl çıkabiliyor doğru sonuç mu emin olamadım
Bebegim38 bussyy1710 canım bizim de öyle hepsi aynı 0.35. Senin peynirde nasıl sorun oldu. Benim doktor kan ve solunum sıkıntısı hariç diğer şeyleri önemsemiyor anladığım kadarıyla. Ige 2 çıkmış referans üst sınır 6,12 bizde