snyck 6 aylık ben bunu doğru bulmuyorum şahsi görüşüm yani yediriyorum ve bi zararı olmuyor biz ek gıdaya 4. ayımızda başladık muzla başlamıştım o yasak bu yasak diye bakarsak çok şey yaşak içirdimiz bir sürü devam sününü bi satıyorlar sonra bi haber çıkıyor içeriğinde yasaklı madde var deyip kaldırıyor o halde onları neden içiriyoruz çocumuzı bu açıdan doğru bulmuyorum lütfen beni yanlış anlamayın benim görüüşüm bu tabiki size yedirin demiyorum benim çocuma şükür bi zararı olmadı fakat sizin veya bi başka sının çocuna dokuna bilir çünkü hiç bir bebeğin vücudu bir değil yine mamalardan örenk vereyim atıyorum bi a markası benim çocuma çok faydalı oluyor ama arkadaşımın çocunu kabız yaptı veya çok gaz yaptı gibi bir sürü örnek var umarım beni yanlış anlamamışsınızdır ben kendi görüşümü söylemek istedim 🙏🙏