6 aylik olarak ek gıdaya başladık. Tek tek tadımlarla sonrasında karışım yaparak sebzelere devam ettik.Doktorum pütürlü gıda olarak vereceksin çorba vermek yok. Çorba demek su demek. Karışımlarla zaten çorba gibi vermiş oluyorsunuz. Çorba ile çiğneyerek öğrenemez pütürlü olacak dedi. Tarhana çorbası vermeyecek miyim diye sorduğumda ise alması gereken nişastayı ve vitaminleri (patates havuç bal kabağı pirasa brokoli vb) tek tek vereceğin için böyle tadımlari tek tek öğrenmesi daha iyi dedi. Sizin önerileriniz neler? Ne düşünüyorsunuz annelerim?