rumeysa1177 valla garipsiniz hem soruyorsunuz sizce ne yapayım gitmeli miyim gitmemeli miyim diye, gitmelisin diyen herkese de bahaneler yazıyorsunuz. 😅 Tabii ki herkesin aile dinamiği, eşi ile ilişkisi farklıdır. Herkes kendi aile yaşantısına göre hareket eder böyle bir durumda. Siz zaten eşinizden ayrı kalmaya karar vermişsiniz. E karar vermişken buraya yazmanızın sebebi ne? 😂 Sanırım içinizi rahatlatmak istediniz “Yok ya bence gitme, çocuklarınla ayrı kal” diyenler olsun ve ben de doğru karar vermiş olayım diye içsel ferahlık arıyorsunuz sanırım.