GayeAlparslan wnihal yok haşlamadan çiğ 1 kat soyun hem sert damaklarını kaşır hemde hemem ağrısını alıyor orjinal antibiyotik çocuğa boşuna ilaç ağrı kesici falan vermenize gerek kalmaz
wnihal Firdevs45_ doktor pek jel kesinlikle önermiyorum demişti inşallah gerek kalmaz. Ama kalirsa mecbur onuda deneyeceğim teşekkür ederim
Miraygamze55 wnihal maalesef her çocuk bir olmuyor kimisinin çok zor çıkabiliyor kızım ishal olmuştu gece sürekli ağlayarak uyaniyordu hala da öyle
Burcukumsal wnihal 4 ayında kızım dişini çıkarmaya başladı biz hep diş çıkarma döneminde tetagil kullandık çok işe yarıyor kızımı çok rahatlatıyor şimdi 16 aylık azı dişleri çıkıyor tetagile devam ediyoruz rahatlıyor hemen