Arkadaşlar merhaba bebeğim diş sancısı çekiyor doktor calpol kullan dedi bende korkarak veriyorum açıkçası canı çok yanıyor zorlu bir diş süreci geçiriyoruz disimiz henüz patlamadı sizler nasıl geçirdiniz bu süreci yardimci olabilir misiniz canı çok yanıyor yavrumun bu diş ne zaman patlar ne zaman rahat eder üç aylık tan beri diş yeri yapıyor yedi ay alti günlük olduk daha bir dişi bile çıkmadı cani çok yanıyor lütfen