pelineymenmericyakar Merhaba Aynen bizdeki durum.Memlekete gitcez birde eşimle annemlerin yanına ordada kalabalık derken yalnız kalıp vakit geçiremiycez yine.Eşimde sürekli evde,benimde işime geliyor,bakıyor ben işimi yapıyorum ama oyuna vakit kalmıyor ekgidaya başlayıncada yemeyi derken sadece az zaman ayırıyorum,Babaısıda sürekli güldürüyor onu bana gelincede sıkılıyor,geçici durum olmasını umuyorum