Bebeyim 8aylik. Oğlum Beni sevmiyormu diye düşünüyorum,Babasını görünce heycanlanıyor hep gözü onda ,hep yüz hareketi yapıyor gülüyor ona ben yapınca hiç tepki vermiyor verirsede öylesinee yapıyor ona yapdığı gibi deyil.Babasıda hep evde doğduğundan onunla birlikte bakıyoruz. Benden sıkılmış olsa eşimdende sıkılmazmıydı