tugceo92 merhaba ağrısı olmasın diye işlem sonrası ağrı kesici iğne yapmışlardı o yüzden ağrısı falan olmadı.
Bir de 15,20dk gibi uyandı yaklaşık.
İşlem ise 30dk sürdü tam. (3dişti bizim, 1kanal tedavi 2normal dolgu)
yaptırdığımız gün sersemleyip veya uyku uyumak isteyebilir, normal, gözünüzün üzerinde olsun sadece demişti doktor, bizimki akşam eve gelince birşeyi yok her zamanki gibi oynadı yemek yedi falan. Sonra da uyudu güzelce🙏🏻
Yine de sert hareketler yapmasın diye yanında durduk hep o gece 🙂ertesi güne hiçbir şey kalmamıştı normal hayata döndüydük