Monaroka merhaba. Naptınız acaba. Dün bende kızımı görürdüm doktora. Arka alt iki azı dişi ortasında siyahlık vardı her iki tarafta. Kısmi kanal yapicam tam köklere inmediği için, yarım kanal olarak geçiyor ama anestezini yapmak gerekiyor dedi. Dün fiyat falan aldım işte. Çokta korkuyorum nasıl olcak