zelisnm bnt7 anladım geçmiş olsun ..tek ayak sanırım sizinki..bende 9 Eylül de sezeryanla kavuscam.tek ayak pev diolar..hafif diolar..artık doğunca doktor ne der bilmiyorum..sizinki 6 ay 23 saat mis… şuanda kaç aylık bebeginzi
bnt7 zelisnm şu anda 3,5 aylık yam 1 ay oldu ayakkabıya başlayalı, 5 ay daha 23 saat takacağız bakalım, inşallah sizde sağlıkla kavuşursunuz bebeğinize. Ben hamileliğimi hep stresle geçirdim öğrendiğim andan itibaren ama inanın bu kadar kolay bi tedavi olacağını bilsem tadını çıkarırdım her anımın. Siz de strese sokmayın olabildiğince kendinizi, dermansız dertlerden korusun allah bebeklerimizi 🙏🏻
zelisnm bnt7 bu mesaj yazı kalbimi ferahlattii…inslahh bende öyle derim inslahh yarabbimmm korkuyorum nasıl olacak diye diye
Rukiye1207 bnt7 çok korkuyorum bnde bizim şuan 2 alci da ayağı açlığa gelemiyor yavrum şuan tam 18 gunluk nasıl dayanırım bilmiyorum 😪😪
zelisnm Rukiye1207 nasıl bir sorun var alçıda..tek ayak mi iki ayak mi çok gecmis olsun inslah bir an evvel biter
bnt7 Rukiye1207 mide kapasitesi büyüyor zaten zamanla, inanın bizden daha güçlüler, hiç hatırlamayacak bile, tamamen iyi olacak, hepsi geçecek, sabır lazım sadece, aynı yollardan geçtik, bi ayakkabıya alışsın gerisi çok kolay
bnt7 zelisnm yine sorunuz, merak ettiğiniz bir şey olursa yazın, bebişim o ayakkabılarla dönmeye bile çalışıyor, emekleyen var ayakkabıyla, gelişimine hiçbir engel teşkil etmiyor, içiniz çok rahat olsun 🙏🏻
zelisnm bnt7 cokk teşekkür ederim .öyle iyi geldi ki..yaşayan birinden bunları duymak.. umarım inslah bende böyle yazarım..çünkü hamilleigim zehir oldu .korkum artiyor..oğlum yurumuzse ben ne yapaitm diye ağlıyorum falan falan işte hamilikik hormonları vs vs..siz çok iyi geldiniz…ayak alçı da iken şişme kızarma mororma oldu mu..ve gazi naisl çıkardınız ben çok korkuyorum gazını alamam diye
bnt7 zelisnm ne demek, ben de okudukça ferahlamıştım. Gazlı bebekler, kolik bebekler ne yapsanız gazını çıkaramıyor zaten, alıçıyla ilgisi yok. Çıkarabilen bebekler de alçılı ayaklarını oynata oynata çıkarıyor hiç merak etmeyin, karın masajı yaparsınız bol bol