Sakin bir şekilde polis mi aradınız? Sizin çocuğunuz da olabilirdi o durumda böyle sakince izleyecekmiydiniz? Bi bağırmanız yeterliydi zor olmasa gerek. Ben olsam o adam orda linç edilmeyene kadar susmazdım. Bugün park alanında bukadar kolay yaşanıyorsa bu olay heryerde yaşanır. O adamı ifşa edecektinizki millet gördüğü yerde tükürsün suratına.