Merhabalar herkese.Bugun oğlumla parka gitmiştik.Pecete satan çocuklar geldi.Bankta oturan yaşlı bir adamın yanına gittiler.Adam hemen oyun parkınin yanında ki bankta oturuyordu.Cocuklara özel bölgesini gösterdi çocuklarda ona göstermeye basladi.Sonra çocuklar onun özel bölgesine dokunmaya başladı.Bence çocuklar bunu oyun zannediyor du.Etrafata polis bulamadım.Annelre söyledim bizim gordugumuzu görünce kaçti.Kendimi çok kötü hissettim.Polis gelene kadar zaten adam gitti.Cocuklarimiz artık hicbiryerde güvenli değil.