tubakaba doktorunuz neye istinaden söyledi bilmiyorum ama kendi doktorumun beni ne şekilde yönlendirdiğinden bahsedeyim
İlk 3 hafta mutlaka 2 saatte bir emzir dedi
Sonra 3 saate çıkarabilirsin eğer uyanmıyorsa dedi
Uyanmıyorsa altını aç bekle biraz uyansın dedi uyandırıp emzir dedi bebeğin şekeri düştüğü için de uyuyor olabilir yorgun ve aç yenidoğan bebek çok uyuyor
kendi naçizane önerim uyandırıp emzirin hem sütünüz artar emzirdikçe hem ten tene temas edersiniz hormonlarınız dengelenir sütünüz bebeğinize şifa 🌸