tubakaba ayyy aynı bensin 20 günlügüz bizde,bende emziriyorum hemde sagıp verıyorum,memede doymuyor bıberonda cabuk doydugu için biberonu istiyo hep,bizimde az denılecek kadr gözlerimizde sarılık vardı dr sütünle geçer dedi ıkı saatte bır besledım geçene kdr geçti şükür,bende gece uyutmuyorum altına bakıyorum uyanıyo o sırada hemen bırz meme sonra bıberona geçiyorum,aç olursa yada altı pis olursa kendı kalkıyo zatenj,rabbım saglık versın cok tatlılar ya annelık işte rahat etsın die sürekli başlarındayız🤗