The_paues 8 gün yumurtayı arttıra arttıra denedim gayet iyiydi bir hafta falan ara verdim bi sebebi vardı hatırlamıyorum taze mi bulamadım öyle bişey.sonra Sabah kahvaltısına tıpkı sizin gibi avokado labne yumurta yaptım ve tıpkı sizin dediğiniz gibi fışkırarak kustu (yedikten 2.5 saat sonra) ve bu kusma boş öğürene kadar devam etti. Yumurtada suç bulmadım çünkü ikizlerim var diğerinde bişey yoktu. Doktor 2 hafta ara ver belki ağır gelmiştir dedi. Öyle yaptım bu sefer yumurtayı çorba içinde denedim terbiyeli havuç çorbası yaptım aynı şekilde kusmaya başladı. Alerji bölümüne gittik deri ve kan testi yapıldı ama testlerde çıkmadı doktor çıkmasa da olabiliyor 6 ay keselim dedi. İşin ilginci ikizi diye diğer oğluma da test istedim onda hiçbir belirti yaşamamışken onun testlerinde alerji çıktı.. bu ay biticek 6 ay bakalım ne olucak. Bu arada 9 ve 12. Ayda yapılan kkk aşısının içerisinde yumurta var çocuk doktorunuza veya sağlık ocağına mutlaka bunu söyleyin bizim aşıları alerji doktoru kontrolünde yapılmasına izin verdiler olası bir yan etkiye karşı.