Hari
Bizede hem deri hem kan yapildı 1 yaşinda yapıldi kanda bir şey cıkmadi deride cikti sırtına igne gibi birsey bastilar biraz bekledik ücü kabardı yumurya sarısı akı ve findik agır reaksiyon yok dilde şişlik falan oluyomuş bizde yok şükür öyle şeyler ondan dolayı doktor 3 yaştan sonra yavaş yavaş aca bilirsin artık demişti