Küçükken halamın eşinin elinin üstüne oturmuştum yanlışlıkla çok utanmıştım.
Farklı bir günde köydeyiz banyoyu yeni yaptırmışız içeriye girdim kapıyı kilitlememişim kapı açıldığını duydum dooluuuu diye bağırıyorum yine halamın eşine yakalanmıştım bir şey görmediği halde yine çok utanmıştım😹
Bende anı çok bi keresinde tenefüsteyiz çıkmışım bir sınıfın kapısının arkasındaki yazıyı okuyorum bir yandan da ayağımı ritimle bir şekilde kapıya vuruyorum içeri de ders işlemiyonumuş bizimde dersimize giren Rüştü hoca açtı kapıyı gülümseyerek baş parmağı ile işaret parmağını birleştirip alnıma vırmuştu hani şu bir şeyi uzaklaştırma hareketi vardrya parmak uçlarıyla şu an çok gülüyorum bu anıma ama o an gururum kırılmıştı😹
Bir günde yine matematik hocamız Rüştü hocanın dersindeyiz sıra arkadaşım defterine rüştü hocanın adını soyadını yazmak için adamın soyadını sordu ben ne desem beğenirsiniz.Rüştü Reçber dedim kızda yazdı. Rüştü reçber beşiktaşın kalecisiydi. Hafızamda bir şekilde yer etmiş tabii hoca bunu gördü kız benim soyadım reçber mi diyo kıza ahahahahah… Dahası varda bu kadar yeter😅