Feyzam_12 çalıştığım dönem yalnızca şube müdürlerinin ve patronun olduğu bir grup vardı. Patron da öyle sürekli gördüğün selamlaştığın biri değil, ayda 1 kez toplantıda görürsün. Sert de mizaçlı bir adam. O wp grubuna her sabah 7:30 da hiç şaşmadan günaydın yazardı. Ve herkesten cevap beklerdi, çünkü uyuyan adam sevmezmiş. Biz de koyun gibi hep beraber Günaydın Yüksel bey yazardık. Bir gün uyku sersemi klavyemin azizliğine uğrayıp GÜNAYDIN YÜKSELCİM yazdım. Ve geri uykuma döndüm. 30 kez aramışlar🥹 aramaların 1 tanesi bile patronumdan değildi. Uyanınca durumu anlatan mesaj attım… ertesi gün yine günaydın yazdı, hemen peşine ilaydacım yazıp yolladı. Püüü dedim laf soktu İngiltere prensi