Kubracigimm denizyildizi__ yok ya o bimin deterjanını mı ne kullanıyor. Ama bir assın o da sokak kokuyor gerçekten. Neden öyle fark oluyor ki kayınvalidenizde olmuyor dediniz merak ettim 😬
_Goktugunannesi__ denizyildizi__ Deterjan bölümüne de yumuşatıcı koyum deterjanı üstüne ben eşimin iş kıyafetlerini normal şekilde yıkıyordum aynı kokuyordu sonra deterjan bölümüne yumuşatıcı döküp yıkamaya başladım yumuşatıcı kokuyor şimdi
denizyildizi__ _Goktugunannesi__ yumuşatıcı köpürmeyi engelliyormuş öyle duydum , köpürmeyi engellediği için de çamaşırlar düzgün temizlenmiyor diye bir yazı okumuştum , ne kadar doğru Bilmiyorum , kafalar bir milyon 🤣
berkinannesi_ denizyildizi__ 2 gün önce aynı postu açmıştım dün makinaya limon tuzu karbonatla 90 derecede boş çalıştırdım dün marketten perwoll siyahlar için aldım ve şuan siyahlarım yıkanıyor bakalım yine koku olcak mı
denizyildizi__ berkinannesi_ bende az önce çalıştırdım makinayı , limon tuzu ve domestos ile , yarım saati kaldı bakalım nasıl olacak , eğer koku aynı kalırsa perwollü kayınvalideme vereceğim ,o kullansın , onun makinada tertemiz koku çıkıyor
denizyildizi__ berkinannesi_ o su eklemeleri bende çok yaptım , benim makina bana mısın demedi hiç . Sizde fayda olur inşallah
_Goktugunannesi__ denizyildizi__ Ben ilk normal yıkayıp sonra o şekilde yıkıyorum🤭inşşat oldupu için ağır koku oluyor kıyafetlerinde
Karyaemir denizyildizi__ ben renklilerede siyahlarada ABC sıvı deterjan alıyorum çok güzel korkuyor hamileyim diye su aralar koku ağır geliyor bana ama kokusu hoş yani deneyebilirsiniz renkliler için ayrı siyahlar için ayrı war zaten
Seden denizyildizi__ alla alla, diger çamaşırlarınız oyle degil anladığım kadarıyla dimi sadece siyahlar
zeynepliyakusum denizyildizi__ ben pamuklu programında 40 derecede yıkıyorum fark edermi bilmiyorum.2 durulamayı mecburen yapmak gerekiyor çünkü yumuşatıcı kullanmayınca tek durulamada köpüklü kalıyor çamaşırlar.ben öyle yaptığım halde kokusu gitmiyor. bir dene bakalım sende nasıl olacak
Elonice denizyildizi__ Yok yok bendede aynisi olmusfu evet deterjan mukemmel gerçekten rica ederim:)))
birbebekle denizyildizi__ oerwoll kullanıyorum, renkli ve siyahlar maks 40 ta yıkandığı için kokuyla karşılaşıyoruz. Öyle bir koku aldığımda hemen makine temizleyicisi kullanıp makinemi temizlerim koku kesilir. Beyazlara 60-90 derecelerde yıkandığından fark edemiyoruz