denizyildizi__ Kızlar beyazları ve renklileri toz deterjan kullanıyorum yumuşatıcı ile. Siyahlıları da ( siyah aşığı olduğumuz için kirlilerin yüzde 70i siyah ) Perwoll ile yıkıyorum +yumuşatıcı ama yine de koku olmuyor çamaşırlarımda . Yumuşatıcı da koysam , koymasamda hiç koku yok . Sanki yıkanmamışta pişmiş gibi kokuyor . Siz neyle yıkıyorsunuz siyahlıları
Kubracigimm denizyildizi__ aynı durum bende de var. Bingoyla felan yıkayınca daha iyi oluyor ama. Bende perwoll alıyordum hatta tüm çeşitlerini. O da bir değişik kokutuyor. Hele havlular yıkanmadan daha güzel kokuyorlar 🤭
Melike_ikra denizyildizi__ evet ya mesela renkliler mis gibi kokuyor ama koyu renkli olanlar öyle yumuşatıcı kokmuyor tuhaf kokuyor bende anlamadım
zeynepliyakusum denizyildizi__ abc nin renkliler için sıvı olanı mavi bidon olan o kadar güzel kokuyorki hem kalıcı hem buram buram ve yumuşatıcı kullanmayada gerek yok 2 durulama yaptırıyorum sadece
_Goktugunannesi__ denizyildizi__ Deterjan bölümüne de yumuşatıcı koyum deterjanı üstüne ben eşimin iş kıyafetlerini normal şekilde yıkıyordum aynı kokuyordu sonra deterjan bölümüne yumuşatıcı döküp yıkamaya başladım yumuşatıcı kokuyor şimdi
havvamete Canım eşim tekstilci kumaş boyuyolar. Siyah renge çok kimyasal koyuluyor o yüzden diyor🤷🏻♀️
denizyildizi__ havvamete çok ilginç ya doğrudur ama kimyasalın girmediği yer yok , sizde de bu koku durumu oluyor mu merak ettim
denizyildizi__ Kubracigimm siyahlılar da yıkanmadan önce daha iyi kokuyor benimkilerde . Perwolle yıkayınca sanki yıkamışsın makinada unutmuşsun ,kusmuk gibi koku bırakıyor . Birde konsantre yumuşatıcı kullandım ayrıyetten bana mısın demedi . Ama dediğiniz gibi bende bir ara Bingo denedim benimde kafama o yattı . Şuan Perwoll kutumun bitmesini bekliyorum , tekrardan Bingo alayım diye düşünüyordum . Sizin yorumunuz beni sevindirdi 💟
Kubracigimm denizyildizi__ tam olarak aynı şeyi yaşıyoruz 😬 ve makinem de çok iyidir. 4 yıllık ama ilk zamandan bu yana siyahlarda böyle. Bence perwoll kaynaklı. Ablamın makinesi çok eski benimkine göre ama bir kokuyor çamaşırları sanki parfüm sıkmış gibi 🤦🏻♀️
havvamete denizyildizi__ oluyor oluyor olmaz olur mu hiç makineden tertemiz mis kokulu çıkmıyo siyahlar değişik kokuyo. Ben rengi solan siyahları eşime veriyorum boyasın diye eve bir geliyor görmen lazım kimyasal kokusunu 5 6 yıkamada zor gidiyor o yoğun kokusu
denizyildizi__ Birisimiki öyle yapacağım sanırsam . Hangi programda yıkıyorsunuz siyahları birde merak ettim 🥰
Seden Makinenizi temizleme programinda yoksa 90°de bi yikattirin, deterjan koydugumuz gozude yikayin, muhtemelen siyah kiyafetlerinizin özellikle bel kisimlarinda koku olusuyodur ve kurumasi geçe kaliyodur, oyle olunca da koku olusuyor.
denizyildizi__ Seden temizleme programı var yapıyorum , deterjan böşümünü de çok güzel yıkıyorum hiç aksatmam. Ama sebebini çözemedim . Annemde perwol kullanıyor onda öyle olmuyor hiç , güzel kokuyor , sebebini anlamadım gitti
Seden denizyildizi__ alla alla, diger çamaşırlarınız oyle degil anladığım kadarıyla dimi sadece siyahlar
denizyildizi__ zeynepliyakusum en kısa zamanda bakayım , sevindim böyle güzel kokan deterjan varsa 🥰 birde hangi programda yıkıyorsunuz siyahlıları , o da fark ettiriyor mu koku meselesini .. birde 2 durulama yapmanıza rağmen koku kalmasına çok sevindim 😍
Elonice Kesinlikle perwoll’un siyahlar icin olani aynen o sekilde kokutuyor pismis gibi rutubetli gibi degisik bir koku ben deterjani degistirdigim an sorunum duzeldi ustelik assiri guzel kokan bi deterjan buldum bu perwolun eski siyahlar icin olanı cok cok guzel kokuyordu yillar onceki kutusu. Aynen kokusu ona benzer ve asiri kalici bi deterjan fiyatida inanılmaz uygun a101de highcenic siyahlar için olan deterjan bundan sonraki favorim kesinlikle bu deterjan kokusuna muhakkak bakmalisiniz tavsiyem
denizyildizi__ Elonice highenic in sıvı çamaşır deterjanı da mı varmış aa ilk defa duydum sevindim . Çünkü bu markanın yağ çözdürücüsünü kullanıyorum çok memnunum ve ayrıca dediğiniz gibi eski perwollün kokusu gibi değil şuankiler . Eskiden kutunun içindeki sıvının rengi beyazdı şuankilerin mor rengi . En kısa zamanda önerdiğiniz markaya bakacağım . Çok teşekkür ederim 🙏🏻 ayrıca sadece bu koku sorununun bende olmadığına da sevindim . Makinada mı sorun var diye düşünüyordum hatta😄
denizyildizi__ Kubracigimm ablanız da mı perwoll kullanıyor. Benim kayınvalidem de aynı ürünü kullanıyor mesela , sıvı çamaşırlardan tutun toz deterjanlara kadar (altlı üstlü oturuyoruz ) , onun çamaşırlarını sererken mis gibi kokuyor , benim çamaşırlara gelince öyle koku yok . Halbuki kullandığımız bütün ürünler aynı yumuşatıcıya kadar . Benim makina 6 yıllık onunki 10 yıllık . Bosh marka ikimizinki de.
Elonice denizyildizi__ Yok yok bendede aynisi olmusfu evet deterjan mukemmel gerçekten rica ederim:)))
Kubracigimm denizyildizi__ yok ya o bimin deterjanını mı ne kullanıyor. Ama bir assın o da sokak kokuyor gerçekten. Neden öyle fark oluyor ki kayınvalidenizde olmuyor dediniz merak ettim 😬
denizyildizi__ havvamete birde siyahlarda yumuşatıcı kulllanmak solduruyor diyorlar sizce doğruluk payı var mı
zeynepliyakusum denizyildizi__ ben pamuklu programında 40 derecede yıkıyorum fark edermi bilmiyorum.2 durulamayı mecburen yapmak gerekiyor çünkü yumuşatıcı kullanmayınca tek durulamada köpüklü kalıyor çamaşırlar.ben öyle yaptığım halde kokusu gitmiyor. bir dene bakalım sende nasıl olacak