nescafebagimlisi barbiee_ öyle bir kahve içesim geldi ki , kahve içme perileri de hep uyku saatine denk geliyor çıldıracağım , uyudumu seninkii
barbiee_ nescafebagimlisi ay hep öyle olur. Benimde uykumu açıyor. Uyumadıı tv ünitesinin çekmecesini açıp kapatıyor 🙄
nescafebagimlisi barbiee_ Bu bebelere arpaları suları fazla geliyor galiba 😂 Gecenin 12 si oldu saat yatsana yani sabahın köründe de kalkıyorlar ayyy bunlardaki yaşama sevincinin 4/1 ‘i bende olsaydı ohooo
barbiee_ nescafebagimlisi ahahahah😄😄 geliyor ki ne geliyor. İlerde istesede uyuyamayacak uyusana ne yani.
nescafebagimlisi barbiee_ doğru valla okuluydu , işiydi analık , babalık olayları yat zıbar ne tatava yapıyonuz ajdkkfkd
bir_minik_annesi0301 barbiee_ aynennnn öyle canıkom valla biz değerliyiz kendimi düşünme zamanı geldi de geçti bile
barbiee_ bir_minik_annesi0301 aynen öyle insan ilk önce gerçekten kendini sevip kendine değer vermeli 💋