nescafebagimlisi barbiee_ Uyumuyor jajdıakd Normalde bu saate asla kalmaz yatınca da kalkmazdı nazara mı geldik dersin 😂
bir_minik_annesi0301 barbiee_ aşkım annesi köyde 🙄 burda kalsa benimle kavga ediyor o gidince oğluyla yapıyorum ne olacak bu halim bilmiyorum 🙄😥
barbiee_ bir_minik_annesi0301 hepside aynı hayatım hepside. Umursama salla aman sende kurban olsunlar bize
Simsimy AnnaKurt Çoğu bitti azı kaldı diyelim. Hafta sonu ev baktık. Karar verme aşamasındayım. O zamana kadarda komple toparlanırım heralde 😂
nescafebagimlisi barbiee_ Çıkmasın kızzz belki de ben nazar etmişimdir ya kör kalırsam töbe töbe 😂 İyi kötü gözüm var oda yerinde kalsın ajfkwksj
bir_minik_annesi0301 barbiee_ aynennnn öyle canıkom valla biz değerliyiz kendimi düşünme zamanı geldi de geçti bile
nescafebagimlisi barbiee_ öyle bir kahve içesim geldi ki , kahve içme perileri de hep uyku saatine denk geliyor çıldıracağım , uyudumu seninkii
hayalperest2310 barbiee_ hastahenden yeni geldik sabah ishal ve kusmayla uyandık damar yolu bulunmuyordu baya zor bir geceydi yeni uyuttum bende uyurum hemen 😥