linaaaaaaaass eğer bebeğinizde sarılık yoksa gece kendi uyanmadığı sürece uyandırmanıza gerek yok çocuk drunuza sorun yine de bana hem doğum yaptığım hastahane dru hem de kendi kontrole gittiğim dr aynı şeyi söyledi geceyi gündüzü daha kolay öğreniyor böylece ve şuan 10 aylık kızım 8 de yatar 7-7.30 gibi kalkar gece çoğu zaman hiç uyanmaz bazen 1 maks 2 kere kalkıp emer