Arkadaşlar bebeğim 54 günlük gündüzleri 2 saatte bi emiyor gece 12 de emip yatıyor saat 5 e kadar o da ben kaldırıyorum kaldırmasam daha uyuyacak gündüzleri de hep gazı var hep ağlıyor kakasını mı yapamıyor anlayamıyorum bezini açtığımda leke gibi kaka gelmiş oluyor onu da gazla çıkarıyor o kakanın devamı gelene kadar hep huzursuz sizce neden